E-commerce | Omida Logistics

E-commerce

Oferim servicii complete în logistica comerțului electronic, folosind soluții IT inovatoare, permițând automatizarea proceselor de comandă și livrarea eficientă a transporturilor.

Pornire rapidă

E-commerce - soluții logistice complexe pentru magazine online

Am creatOMIDA e-commerce, pentru a facilita procesul de cumpărare și pentru a vă conecta comerțul electronic cu cea mai bună soluție disponibilă pentru a gestiona transportul și logistica electronică

Oferim suport pentru toate activitățile legate de primirea mărfurilor în depozit, gestionarea stocurilor, ridicarea și livrarea mărfurilor, precum și distribuția B2C și B2B, inclusiv livrările în toată Europa< /span>

Datorită utilizării infrastructurii noastre logistice și sprijinului echipelor de proiecte și operaționale cu experiență, clienții noștri care subcontractează întregul proces logistic sunt capabili să-și economisească timp și bani! Fiind un lider în industria transporturilor , garantăm cel mai înalt nivel de cooperare!

Magazinaj | Omida Logistics

Profesional Magazinaj

Servicii profesionale de depozitare și valoare adăugată, cum ar fi: pregătirea seturilor, controale tehnice și de calitate și reambalare

Logistică | Omida Logistics

Costuri mai mici ale Logistică

Niveluri scăzute ale stocurilor și mai puține livrări cu întârziere datorită gestionării adecvate

Raportare | Omida Logistics

Gestionarea retururilor Raportare

Gestionarea returnărilor complete și pe măsură cu un raport pentru fiecare eveniment

Date | Omida Logistics

Timp real Date

Controlul stocurilor și posibilitatea de a lua deciziile corecte deja în faza de comandă

Distributie | Omida Logistics

Costuri mai mici ale Distributie

Vă concentrăm volumul de expediere, ceea ce vă va reduce semnificativ costurile de livrare

Firme de curierat | Omida Logistics

Integrarea cu Firme de curierat

Oferim integrare cu companii de curierat, mașini de poștă și coletărie. Prețuri competitive, datorită cooperării cu un mare operator

Personalizare | Omida Logistics

Personalizat Personalizare

Oferim personalizare la cerere (de exemplu, seturi de asamblare, inserții de atașare, personalizare ambalaj și chiar gravare cu laser)

e-WMS | Omida Logistics

Sistem e-WMS

Folosim software de calculator, care eficientizează sistemul de management al stocurilor

Sunt de acord să primesc prin e-mail informații comerciale provenite de la Omida Logistics Sp. z o.o. în sensul Legii din 18 iulie 2002 privind serviciile electronice
Sunt de acord cu utilizarea de către Omida Logistics Sp. z o.o. a echipamentelor terminale de telecomunicații și a sistemelor automate de apelare pentru a prezenta informații comerciale în sensul Legii din 16 iulie 2014. -Legea telecomunicațiilor

Administratorul datelor dumneavoastră personale va fi Omida Logistics Sp. z o.o.(în continuare: Omida). Ne puteți contacta după cum urmează: prin scrisoare către: Aleja Grunwaldzka 472B, 80-309 Gdańsk, prin e-mail: bok@omida.plsau la telefon: +48 58 741 88 14. Datele personale vor fi prelucrate în vederea pregătirii ofertelor pentru produsele și serviciile Omida. Detalii despre prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal sunt disponibile aici.

Construiți un avantaj în industrie, datorită serviciilor de comerț electronic Omida

Depozitarea de vârf, selecția furnizorilor și managementul înțelept sunt aspecte cheie ale așa-numitei experiențe ale clienților

magazie | Omida Logistics

magazie

Avem la dispozitie un spatiu de depozitare modern

Depozitul nostru îndeplinește cerințele depozitelor de clasa A situate în Europa centrală. Depozitul de comerț electronic are o suprafață de 5,5 mii de metri pătrați și are o înălțime de 12 metri, ceea ce îl face capabil să depoziteze peste 6.500 de paleți deja în prima etapă de extindere!

Abordare bazată pe parteneriat

În timp ce vă observăm stocul, suntem capabili să vă optimizam operațiunile și să vă sfătuim cum să vindeți mai mult și mai bine.

Așezări favorabile

Cu noi, știi imediat care vor fi costurile tale! Oferim un model transparent de decontari - lunar vei primi un rezumat al costurilor impartit pe toate categoriile de servicii. Plătiți doar pentru suprafața pe care o utilizați.

Selectați serviciul Depozit
afaceri | Omida Logistics

afaceri

Scalare fără întreruperi a vânzărilor

Când magazinul tău online crește, noi creștem cu tine!

Perspectivă actuală asupra operațiunilor din depozit

Cu instrumentele noastre online dezvoltate, puteți vedea ce se întâmplă cu produsele dumneavoastră în orice moment și puteți controla procesul de gestionare a retururilor cu sprijinul personalului nostru.

Ambalare conform specificațiilor dumneavoastră

Vă punem la dispoziție o gamă largă de posibilități de personalizare a ambalajelor. Așa funcționează îndeplinirea noastră pentru e-Business!

tehnologie | Omida Logistics

tehnologie

Integrarea sistemului

Oferim integrări gata cu toate platformele majore de vânzări online, ceea ce garantează o implementare rapidă și fără probleme

Sistemul VMI

Sistem conceput pentru a îmbunătăți distribuția mărfurilor prin creșterea responsabilităților furnizorilor.

e-WMS

Sistemul este adaptat pentru a optimiza spațiul și a gestiona eficient comenzile direct din magazinul dvs. online.

Adică 11 ani de experiență pe piața transporturilor!

Oferim beneficii maxime și suport pentru e-Business! 5,5 mii m2 de spațiu și 12 metri înălțime... Nu uitați să vedeți depozitul nostru de clasa A!

Aflați care pachet este cel mai potrivit pentru e-Business-ul dvs

Am pregătit trei pachete, datorită cărora ne putem ocupa atât de companii mici, medii și foarte mari. Fiecare dintre pachete poate fi personalizat individual

E-commerceStandard

standard | Omida Logistics

E-commerceBusiness

business | Omida Logistics

E-commercePremium

premium | Omida Logistics

Aflați mai multe despre procesele de servicii de comerț electronic Omida

Vedeți singur ce poate adăuga valoare e-Business-ului dvs

01
EtapăPrimire și verificare
  • Primim și verificăm bunuri de la fabricile de producție sau de la clienții noștri contractori
  • Oferim o primire sigură a mărfurilor sub supravegherea camerelor CCTV
  • Garantăm primirea de mărfuri în cadrul strategiei stabilite individual cu clienții noștri, adică a recepției, precum și a controlului calitativ și cantitativ la nivelul unui articol, carton sau palet
  • Raportăm de fiecare dată neregulile din respectivul cantitățile de mărfuri și calitatea acestora
Primire și verificare | Omida Logistics
02
EtapăMagazinaj
  • Vă punem la dispoziție un depozit de clasa A și rafturi de depozitare pentru paleți cu o greutate de până la 800 kg
  • Zone separate cu control acces pentru produse de mare valoare
  • Garantăm temperaturi pe tot parcursul anului peste 16°C. și umiditate la nivelul de 50-70%
  • Oferim monitorizare CCTV cu disponibilitate de până la 30 de zile a datelor stocate și supraveghere 24 de ore din 24 de ore a unei companii de securitate licențiate
  • Noi oferiți acces online direct la nivelurile stocurilor
Magazinaj | Omida Logistics
03
EtapăPreluarea comenzilor
  • Oferim o gamă largă de servicii de co-ambalare (seturi de asamblare, atașare pliante, mostre, gadgeturi și alte inserții, precum și utilizarea de umpluturi ecologice și pachete dedicate)
  • De asemenea, asigurăm pregătirea documentelor de expediere, tipărirea și atașarea documentelor necesare la pachetele expediate
Preluarea comenzilor | Omida Logistics
04
EtapăLivrări
  • Oferim un pachet complet de servicii de curierat - expediere națională prin DPD, FedEx, TNT, DHL, UPS, mașini de colete și transport paleți
  • Asigurăm confortul clienților prin posibilitatea de a alege: metoda, locul și timpul de livrare optime pentru destinatar
  • Garantăm selecția corectă a 3 tipuri de dimensiuni de ambalaj pentru mașinile de coletat
  • Monitorim livrările în mod regulat
Livrări | Omida Logistics
05
EtapăGestionarea retururilor și reclamațiilor
  • Ne ocupăm de comenzile de retur pentru comerțul electronic, precum și pentru canalul tradițional
  • Pe partea de logistică, prin gestionarea retururilor înțelegem verificarea mărfurilor returnate și supunerea acestora la controlul calității
  • La cererea clienților, putem realiza logistica returului (de exemplu, reparații, inspecții în garanție, dezinfecție și călcat)
Gestionarea retururilor și reclamațiilor | Omida Logistics

Selectează o ofertă dedicată e-Business-ului tău

Pe baza experienței noastre, am pregătit mai multe pachete care vă vor permite gestionarea comerțului dvs. electronic la nivelul așteptat de clienți. Fiecare dintre pachete poate fi extins liber

Standard
Business
Premium
magazyn

Recepția și verificarea mărfurilor de la clienții noștri contractori sau fabrici de producție

Standard
Business
Premium

Descărcarea și recepția paleților uniformi

  • Descărcarea unui palet uniform inclusiv verificarea protecției calitative și vizuale a paletului

  • Amplasarea paletului în destinația indicată de sistemul de management al depozitului (WMS).

Descărcarea și dezasamblarea paleților multipli

  • Descărcarea paletului de amestec, inspectarea vizuală și descompunerea paletului în unitate individuală de stocare (SKU), depunerea SKU la destinația indicată de WMS

Descărcarea și paletizarea containerelor

  • Deschiderea containerului și înregistrarea numărului sigiliului

  • Paletizarea mărfurilor în conformitate cu instrucțiunile clienților

  • Descărcarea cutiilor, deschiderea cutiei și verificarea fiecărei piese din punct de vedere cantitativ și calitativ

  • Plasarea articolelor sau a cutiilor înapoi în locul de depozitare indicat de WMS

Verificarea calitativă și cantitativă a aprovizionării

  • Raportarea diferitelor paleti

  • Raportarea aberațiilor în cantitățile de mărfuri și calitatea acestora

  • Fotografii de la recepția mărfurilor

Încărcarea, descărcarea, transferul pachetelor mari (peste 50 kg)

    Magazinaj

    Standard
    Business
    Premium

    Depozitare în locații de rafturi dedicate

    • Depozit clasa A ridicata, Instalatii sprinklere

    • Program de întreținere și protecție a curățeniei (control intern și extern)

    • Rafturi înalte de depozitare pentru paleți cu o greutate de până la 800 kg și rafturi. Înălțimea de depozitare - până la 2 m.

    Temperaturi garantate pe tot parcursul anului peste 15 grade Celsius. Umiditate 50-70%

      Sistem de securitate inclusiv monitorizare 24 de ore din 24

      • Monitorizare CCTV cu disponibilitate de până la 30 de zile a datelor stocate și supraveghere 24 de ore pe zi a unei companii de securitate licențiate

      Diferite metode de gestionare a mărfurilor

      • FEFO pentru produsele cu termen de expirare

      • FIFO pentru alte produse fără data de expirare

      E-WMS -Sistem de management al depozitului

      • Este un software de calculator pentru gestionarea cuprinzătoare a traficului de produse din depozite. Datele sunt colectate prin intermediul codurilor de bare cu ajutorul scanerelor, cititoarelor și colectoarelor de date.

      Tip suprafață plană în vrac

      • Depozitare bloc și suprafață

      Zona dedicata cu control acces pentru produse de mare valoare

        biznes

        Livrare comenzi B2B și B2C

        Standard
        Business
        Premium

        Culegere unică

          Verificare suplimentară pentru corectitudinea ridicării în tamponul de ambalare

          • Fotografii cu conținutul pachetului stocat în sistemul OMIDA

          E-picking - serviciu complet de ambalare

          • Pregătirea documentelor de expediere, tipărirea și adăugarea facturilor la expedieri, personalizarea ambalajelor (sigla clientului, bandă cu logo, materiale de umplutură ecologice)

          E-fulfilment – proces logistic de la A la Z

          • Implementarea si operarea producatorilor de depozite pentru centre de distributie de iesire, regionale/nationale cu spatiu dedicat sau comun

          • Furnizare de semifabricate sau produse finite către depozitele de distribuție

          • Comunicarea cu clientul prin suportul complet al instrumentelor electronice

          • Gestionarea comenzilor, proceselor de cumpărare și vânzare PO-to-SO

          • Coordonarea livrarilor catre retail, canale comerciale si clienti finali

          • Gestionarea stocurilor, vizibilitate, urmărire și planificare

          Gestionarea retururilor și reclamațiilor

          Standard
          Business
          Premium

          • Gestionarea comenzilor și retururilor pentru comerțul electronic, precum și pentru canalul tradițional

          E-Experience

          • Din punct de vedere logistic, prin manipularea retururilor înțelegem verificarea mărfurilor returnate și supunerea acestora la controlul calității

          • Soluții personalizate în cadrul serviciului de gestionare a retururilor în funcție de nevoile dumneavoastră

          Reciclare/Aruncare

            Logistica de recuperare (de exemplu, reparații, controale în garanție)

              Servicii de curierat

              Standard
              Business
              Premium

              Oferim un pachet complet de servicii de curierat - expediere națională prin DPD, FedEx, TNT, DHL, UPS, mașini de colete și transport paleți

              • Asigurăm confortul clienților prin posibilitatea de a alege: metoda, locul și timpul de livrare optim pentru destinatar

              • Garantăm selecția corectă a dimensiunilor ambalajului din 3 tipuri potrivite pentru mașinile de coletat

              • Gestionarea retururilor

              • Posibilitatea de a trimite expedierea la punctul de preluare

              • Track and Trace complet

              E-vamă - Serviciul vamal include:

              Standard
              Business
              Premium

              Intocmirea documentatiei vamale, calculul taxelor si taxelor vamale, aplicarea si indepartarea sigiliilor vamale, si astfel permiterea circulatiei marfurilor in tara noastra.

                Aplicația HUZAR pentru supravegherea proceselor

                  technologia

                  Servicii cu valoare adăugată

                  Standard
                  Business
                  Premium

                  integrarea IT

                    Servicii de co-ambalare

                    • Seturi de asamblare (blistering, schelling)

                    • Personalizare (de exemplu, gravare cu laser)

                    • Finalizarea standurilor

                    E-insert

                    • Adăugarea de fluturași, mostre, gadgeturi, materiale de umplutură pentru ambalaje ecologice și parfum

                    Integrare cu platformele de comerț electronic

                      Integrare cu magazinul sub un singur tablou de bord”

                        Elemente de operare suplimentare

                        Standard
                        Business
                        Premium

                        Posibilitatea de fiscalizare a produselor din stoc (casa de marcat fiscala clienti, tiparire chitanta, tiparire facturi cu TVA)

                          Servicii complete de cross-docking pentru paleți

                          • ECR (Efficient Customer Response) -paleții plini de produs omogen sunt direcționați direct la magazin

                          Serviciu dedicat clienților

                            Fuzionați în tranzit

                            • Combinație de mărfuri din depozit cu aprovizionare externă și acumulare pentru o singură expediție

                            Cere o ofertă
                            • Servicii de Transport
                              • Transport intermodal
                              • Paperliner
                            • Transport Internațional
                            • Forwarding
                            • Logistică
                            • Companie
                            • Cotatie
                              • PolskiEnglishEspañolRomână
                            Omida Logistics Sp. z o.o.
                            Copyright © Omida Logistics Sp. z o.o. 2010 - 2022
                            | Toate drepturile rezervate
                            Prin navigarea pe acest site, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor. Mai multe despre Politica de confidențialitate  

                            On May 1, 2022 the registration data for invoices was changed. Current data can be found on the contact page.